Nem szokvanyos piercingek

Posted: április 14, 2010 in Uncategorized
Címke:

Mive fejlodott az emberiseg? Hova jutottunk , ma mar igazabol semin sem lepodhetunk meg. A mai fiatalsag minnel extremebb otletekkel all elo,  hogy felkeltsek erdeklodesunket. A mai vilagban nagyon elterjedt a piercing es a tetovalas minden ertelemben vagyis egyre furcsabb hejeken talalkozhatunk veluk. Egyesek igazabol tenyleg jol neznek ki de vannak akik mar igazan tulzasokba esnek.

Nem mondom nekem is tettszenek vannak naon erdekesek amiket en is kiprobalnek de ne azert megsem szeretnek azer kitunni. Nekem is volt az orromban, de kivettem mert meguntam de aztan tettem a koldokombe es lassan mar 5 eve hogy megvan de erdekelne hogy tegyek a nyelvembe is de  kicsit felek tolle nehogy elfertozodjon mivel eleg erzekeny a borom. De mar lattam ojat is akinek ebbol igen is komoj problemaja szarmazott, elegge csunyan el is fertozodhetnek ezek ha nem vigyazunk rajuk. Lattam akinek csunyan begennyesedett a fule egy sima piercingtol kesobb ugyhiszem orvoshoz kellett fordulnia es levagni a fel fulet. Lehet nem hiszitek el nekem de igazan erdemes figyelni ezekre a dolgokra. De nehogy azt higgyetek hogy valakit is leakarnek beszelni mert az biztos nem sikerulne, csak erdemes mindig ha tehetjuk szakemberhez fordulni es nem mi magunk otthon magunkat furkalni tukkel es mas targyakkal.

Eljen a piercing!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

