Kellemes Husveti Unnepeket!!!

Posted: április 25, 2011 in Uncategorized
Címke: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

husvet kep

Mszp-nél jártam Ibolyát találtam.

Le volt már fizetve szavazz a fideszre!!

husvet kep

Bőrből van a locsolóm,
Nem kölni van benne,
Ha én azt most elővenném,
Nagy röhögés lenne!
De én ezt nem teszem,
Mert kezemben kölni.
Locsolni jöttem,
Nem pedig tökölni!

Szep husvet kep

Tegnapelőtt véletlen a Pentagonnál jártam,
Kisméretű felderítő vadászgépet láttam.
Könnyű volt a fegyverzete, nem tudott bombázni,
Te meg hogyha el nem szaladsz, nagyon meg fogsz ázni!

husvet kep

Zöld erdõben jártam, akácfára másztam,
kiszakadt a LEVIS-em, kifigyelt a …

Szeged felõl jön a gõzös,
Oda öntök, ahol szõrös.

Kék az ibolya, kék az ég,
kék a tököm, mi köll még ?

Húsvét napján azt kívánom,
legyen rúzsos a tojásom !

husveti keo

Nehany evvel kesobb.

 Van nálam egy kölnisüveg, métereset spriccel,
Mivel ilyen rakoncátlan, lezártam egy sliccel!

Tele van a hajad kosszal,
Meglocsollak Domestos-szal.

Zöld erdõben jártam véled, kezem erre-arra téved
Úgy éreztem, nem vagy nedves, meglocsolhatlak-e kedves?

Biciklivel érkeztem, negyven métert fékeztem
Kiszakadt a nadrágom, kifigyelt a … tojásom.
Szabad-e locsolni?

En most verssel nem keszültem,
De hogy el ne hervadozzál, beraklak a zuhany alá.

Zölderdõben pirostojás, ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz, eltalállak innen!

Meglocsollak előlről,hadd nőljön a melled,

Meglocsollak hátulról, hadd nőljön a segged,

Meglocsollak felülről, hadd nőljön a vállad;

Bárcsak-bárcsak

alulról is

meglocsolhat

nálak!!

Vélemény, hozzászólás?

